
Zgłosiła się do nas Czytelniczka (dane do wiadomości redakcji), która nie może doczekać się reakcji grudziądzkiego PKS-u na skargi dotyczącego nieregularnego kursowania autobusów na trasie Wąbrzeźno – Lipnica. – Bardzo często autobus albo się spóźnia, albo w ogóle nie przyjeżdża. Zarówno rano, jak i po południu. A w siedzibie firmy w Grudziądzu nikt nie traktuje nas poważnie – mówi Czytelniczka
Na tej trasie regularnie jeździ ok. 10 osób, bywa też więcej.
– Sporo młodych dojeżdża do szkół w Wąbrzeźnie. Z powodu spóźnień mamy kłopoty w szkole, marzniemy na przystanku. W ostateczności muszą nas podwozić rodzice, a nie każdy ma czas – dodaje.
Według relacji Czytelniczki, problemem jest również zachowanie niektórych kierowców.
– Szczególnie do młodzieży odnoszą się niekulturalnie, nawet dość arogancko. Poza tym, od tych, którzy nie mają biletu miesięcznego biorą pieniądze za przejazd, ale jednorazowego biletu nie wydają – alarmuje Czytelniczka.
Chcieliśmy poprosić władze spółki PKS z Grudziądza o komentarz, jednak dodzwonić się pod numer podany na stronie internetowej firmy graniczy z cudem. Podobnie z kontaktem mailowym. Wysłaliśmy pytania pocztą elektroniczną: Do redakcji Tygodnika Regionu Wąbrzeskiego CWA zgłosili się Czytelnicy, którzy wyrażają rozżalenie z powodu słabej jakości usług świadczonych przez Państwa firmę. Chodzi o kurs na trasie Wąbrzeźno – Lipnica (i z powrotem). Wg Czytelników nagminne są spóźnienia autobusów, a nawet często zdarza się, iż autobus w ogóle nie wyjeżdża na trasę. Poza tym szczególnie młodzież (dojeżdżająca do szkół średnich) skarży się na aroganckie zachowanie kierowców. Czytelnicy informują również, że częstą praktyką kierowców jest pobieranie opłaty za przejazd, ale bez wydania biletów. W związku z powyższym prosimy o komentarz władz Spółki. Co jest powodem nieregularnego kursowania autobusów na podanej trasie? Czy do Państwa także docierają sygnały o nieuczciwym zachowaniu niektórych kierowców? Czy takie sytuacje znalazły potwierdzenie?
Jednak ani na adres Zarządu, ani działu przewozów poczta nie dociera. Można jedynie otrzymać komunikat zwrotny: Wysłana wiadomość nie może zostać dostarczona do jednego lub więcej jej odbiorców. Nastąpiło 16 prób. Pozostałe próby dostarczenia: 24.
Do tematu wrócimy.
(krzan)
fot. internet
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Polecam nr 512 226 716 Pani dyspozytor .- ale to i tak nie przyniesie zadnego efektu - przerobilem wszystko , firmie nie zalezy na tym by placówka w CWA istniala - wiedzą że kierowcy kradą , nie wydając biletow - jako argument usłyszalem "Panie nie ma ludzi do pracy ... jak zwolnimy tego kierowce nikt nie przyjdzie do nas pracować za takie pieniądze ..." ręce opadły gdy to usłyszałem. PKS Grudziądz ma logike Kalego - nie ma pieniedzy na pensje bo pieniędzy nie ma ... bo kierowcy kradną ....a kierowcy kradną bo nie ma pieniędzy na pensje ot cała filozofia z "usług" tej zenującej firmy kozystam od 8 lat mamy jeszcze Panią Wiśniewską w naszym UM 56 688 45 03 ale Pani W. nie może nic bo za całość odpowiada PKS Grudziądz ...mam wrażenie że to jest rozkład ryby od głowy ... Zresztą już mi nie zależy by cokolwiek walczyć o PKS , skoro sami wlaściciele maja swój majatek gdzieś ... pozdrawiam.