Reklama

Nasze tropiki sławne w mediach

Gazeta CWA
16/09/2024 10:22

Działania promocyjne w mediach lokalnych i regionalnych jakie od kilku lat podejmuje Urząd Miasta Wąbrzeźno przyniosły tego lata ciekawe efekty. Nasze miasto zaistniało bowiem w ogólnopolskich mediach

O „wąbrzeskich tropikach” można było przeczytać na łamach Super Expressu (dodatek lokalny Toruń), Gazety Wyborczej (wydanie lokalne Bydgoszcz), a także w portalu internetowym OtoToruń. Rozległy materiał promujący nasze miasto i pobliskie atrakcje wyemitowany został także na antenie TVP Bydgoszcz w programie Studio Lato.

– „Hawaje na Kujawach” czy „Wąbrzeskie Podzamcze pod kanaryjskimi palmami” to tytuły z pewnością przykuwające uwagę czytelników największych w Polsce gazet codziennych – mówi Tomasz Zygnarowski, burmistrz Wąbrzeźna. – Jestem bardzo dumny, że o naszym mieście robi się głośno, a naszą miejską plażą zachwycają się nie tylko Wąbrzeźnianie i goście, ale także dziennikarze, którzy pisząc w tak pozytywny sposób o naszym mieście zapewniają nam darmowy rozgłos i reklamę – dodaje Zygnarowski.

Jak wyliczają urzędnicy, gdyby Wąbrzeźno chciało wyemitować spot reklamowy w dobrym czasie na antenie TVP Bydgoszcz, to za tak długi materiał (ok. 7 min.) musiałoby zapłacić niemal 8 tys. zł netto. Artykuł sponsorowany w Gazecie Wyborczej w formie drukowanej to również koszt 8 tys. zł netto, a on-line – 7 tys. zł netto. Super Express i portal OtoToruń oferują publikację artykułu sponsorowanego za kwotę ok. 1000 zł netto. Gdyby więc Wąbrzeźno miało zapłacić za te publikacje, to poniosłoby koszt sięgający ok. 24 tys. zł netto. – Na szczęście – wszystkie materiały są redakcyjne i powstały z własnej inicjatywy dziennikarzy, więc miasto nie zapłaciło za tę reklamę nawet złotówki! – cieszą się w ratuszu.

– O tym jak ogromny potencjał turystyczny ma nasze miasto, nie muszę mówić mieszkańcom – zapewnia burmistrz Tomasz Zygnarowski. – Cieszę się, że to właśnie z ich inicjatywy stworzyliśmy tak oryginalną w Polsce plażę, na bazie ich pomysłów i rekomendacji tak funkcjonalnie zagospodarowaliśmy teren na Podzamczu, tworząc także znakomite miejsce do rekreacji – Przyjazne Wzgórze. Można więc powiedzieć, że o Wąbrzeźnie robi się coraz głośniej dzięki pomysłowości i kreatywności naszych mieszkańców, którzy podpowiadają nam, jak urządzić nasze miasto tak, aby zachwycało nie tylko nas samych, ale także naszych gości – podkreśla Zygnarowski.

Burmistrz Tomasz Zygnarowski zapewnia jednocześnie, że koncept promowania Wąbrzeźna hasłem „Tropiki w Wąbrzeźnie tak blisko Ciebie” będzie kontynuowany także w latach kolejnych, nie tylko na poziomie naszego województwa kujawsko-pomorskiego, ale również w całym kraju.

(oprac. krzan)

Fot. (UM Wąbrzeźno)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wabrzezno-cwa.pl




Reklama
Wróć do